The Chronicles of.......me

Monday, January 01, 2007

...

HAPPY NEW YEAR 2007 !

4 Comments:

  • am dat din intamplare peste blogul tau..si cred ca prea tarziu...inca nu inteleg daca ai renuntat la el sau nu...mi-as fi dorit sa-ti spun atunci..inainte de ian 2007,cat de socata sunt de faptul k avem atatea in comun,cam 99%..citindu-ti gandurile ma simt ca si cum ai fi EU..nu stiu ce sa mai zic...

    By Blogger Unknown, at 7:44 PM  

  • sunt inca aici...am alt cont, in alta retea, blogspot este inca activ. feel free to contact me. din pacate nu am acces la blogul tau. nu il pot citi.

    By Blogger niki, at 9:29 PM  

  • cand ti-am scris ultima oara...sincer am facut-o mai mult pt mine...inchipuindu-mi ca "te-ai evaporat" ;) ti-am pastrat adresa in Favorites insa nu stiu de ce,pana acum nu m-am gandit sa verific daca mi-ai raspuns..chiar n-am CREZUT :)nu ai acces la blogul meu pentru ca nu am unul..nu am curaj suficient si nu stiu daca ce as transmite ar conta pt cineva..de aceea m-ai impresionat intr-un mod atat de placut,pt ca tu ai gasit inlauntrul tau puterea de a te elibera de tot si de toate..si cand ceilalti ti-au frant aripile ti-ai continuat nestingherita zborul :)te rog da-mi un link catre celalalt cont,mi-ar placea nespus sa te citesc in continuare !

    By Blogger Unknown, at 4:16 PM  

  • raloo...androotsa pe yahoo360. te astept acolo.

    By Blogger niki, at 10:29 AM  

Post a Comment

<< Home